Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: [Discussie] Spelupdate 1.20

Community Manager Othiana's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard [Discussie] Spelupdate 1.20

Hier kunnen jullie discussiëren over update 1.20

Spelupdate 1.20

Beste spelers,

Op 31 augustus zal in de loop van de voormiddag spelversie 1.20 doorgevoerd worden.

Met deze update introduceren we het complete 'bondgenootschappen' spelelement. Ook zijn vele fouten, dankzij de Nederlandse community, opgelost en vele zaken zijn geoptimaliseerd.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:

• Spelers en allianties kunnen nu worden gemarkeerd op de kaart met zelfgekozen kleuren.
    • Allianties kunnen nu worden gemarkeerd als 'vijand'.
      Vijandige allianties zullen gemarkeerd worden met een aparte kleur.
    • Aanmelden via Facebook verbeterd.
    • De tutorial / inleiding is vernieuwd en verbeterd.

Bugfixes:

• Soms konden mythische eenheden van een andere god in een stad zijn, dit is nu opgelost.
    • Wanneer je een aanbod in de markt accepteert zal de huidige pagina niet langer veranderen.
    • Het scherm met lopende handelsovereenkomsten kan nu weer gesloten worden.
    • Spelers zullen niet langer uitloggen op Facebook wanneer je via Facebook connectie ingame doet uitloggen.
    • De breedte van de dropdownlist van de snelkoppelingsbalk is verbeterd.
    • Een aantal problemen met het aanmaken van een nieuw alliantie forumdeel verbeterd.
    • De schuifbalk in de ranglijst zal niet langer de annuleerknop overlappen.
    • Lay-out problemen met het bondgenootschap scherm verbeterd.
    • Lay-out problemen met het handelsoverzicht verbeterd.
    • Knoppen van geblokkeerde spelers zullen nu niet langer meer bedekt zijn door de schuifbalk.
    • Lay-out problemen met verschillende tabbladen verbeterd.
    • De knop 'Alliantie verlaten' is nu op de juiste plek te vinden.

Tijdens het installeren van deze update kan inloggen tijdelijk niet mogelijk zijn, gelieve hiervoor geen supportaanvraag in te dienen!

Veel plezier verder met Grepolis!
    Jullie Grepolis.nl team
    Hulppagina's - Support - Spelregels - Grepolis - Forum

Gelieve mijn foruminbox niet te gebruiken als support. Deze berichten zullen onbeantwoord blijven!!!

Verbannen
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard AW: [Discussie] Spelupdate 1.20

Spelers en allianties kunnen nu worden gemarkeerd op de kaart met zelfgekozen kleuren.

Is hier pa voor nodig?

Verbannen
    Ingeschreven
    Jan 2010

wordt deze optie -> Spelers en allianties kunnen nu worden gemarkeerd op de kaart met zelfgekozen kleuren.
    een premiumoptie zoals op tw of algemeen toegankelijk?

Forum Moderator Tirion Fordring's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Niet heel erg spectaculair. Maar ik zat wel heel erg in de buurt van wanneer deze update nou zou komen :P.

De update is wel handig, maar komen er ook nog chat updates? Een paar extra opties in de ally chat zouden handig zijn. Zoals prive-ally gesprekken.

Community Manager Kroenuh's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tristiano Bekijk Berichten
    Spelers en allianties kunnen nu worden gemarkeerd op de kaart met zelfgekozen kleuren.

Is hier pa voor nodig?
    Dat weet ik niet. Ik vermoed echter van niet. Ik denk dat je gewoon BG's en/of vijanden op de kaart kan markeren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tirion Fordring Bekijk Berichten
    De update is wel handig, maar komen er ook nog chat updates? Een paar extra opties in de ally chat zouden handig zijn. Zoals prive-ally gesprekken.
    Ik denk dat dit voorlopig nog niet zal volgen. De chat is en blijft een alliantiechat, dus enkel met een alliantiekanaal. Misschien gaat dit in de toekomst nog eens uitgebreid worden, echter verwacht ik de komende tijd nog geen veranderingen hierin.

Facebook - Twitter - Spelregels - Forumregels - Hulppagina's - Support
    Gelieve mij niet te contacteren via het forum berichtensysteem maar via de supportdienst.

Speler Adrenaline's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tirion Fordring Bekijk Berichten
    Niet heel erg spectaculair. Maar ik zat wel heel erg in de buurt van wanneer deze update nou zou komen :P.

Ik vind het een hele goede update, ik heb liever dat ze eerst dingen maken dan dat ze dingen toevoegen
    @Beta
    @Epsilon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eleanor Roosevelt
    Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

Goeie update.

Ik heb de update al gezien op de beta test server. En moet zeggen dat het echt lekker werkt dat je mensen een kleur kan geven. En ook vijandige allianties nu kan markeren.

Weer een top update dus

Speler empirerobin's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Beste Othiana hoe gaat het eruit zzien met een nieuwe tutorial en een inleiding. ik had een idee voor de noobs een beetje om missies te starten komt dat er?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dark princess Bekijk Berichten
    Goeie update.

Ik heb de update al gezien op de beta test server. En moet zeggen dat het echt lekker werkt dat je mensen een kleur kan geven. En ook vijandige allianties nu kan markeren.

Weer een top update dus
    Is er een test server???

Ja er is een engelse testserver, waar 5000 mensen op 1 wereld kunnen testen of de updates goed zijn, en er geen fouten inzitten.

Vandaar dat ik al wist wat de volgende update zou inhouden en welke bugs ze gefixed hebben.

Het is een kleine update met weinig veranderingen maar wel veranderingen die dingen kan vergemakkelijken.

Forum Rechten